Beheer al uw processen vanuit één platform
…
De retail markt is voortdurend in ontwikkeling en er is veel concurrentie. Van multi channel aanwezigheid tot complex voorraadbeheer tot uitgebreide customer service mogelijkheden; retailers worden geconfronteerd met een toenemend aantal uitdagingen in de dagelijkse bedrijfsvoering.
Omni channel retail is een belangrijk onderdeel binnen het huidige bedrijfsleven: klanten wereldwijd willen toegang hebben tot hun favoriete merken, informatie ontvangen en winkelen via verschillende kanalen. E-commerce blijft snel groeien, terwijl traditionele winkels worden omgevormd tot showrooms en ware ‘entertainment centers’. Mobiliteit is in opkomst en niet alleen buiten de winkel, via apps en loyaliteitsprogramma’s, maar ook in-store.
Een omni channel bedrijfsvoering is pittig, maar het wordt een nog grotere uitdaging wanneer er te veel IT-systemen aanwezig zijn om de verschillende bedrijfsprocessen te ondersteunen. Verschillende platformen communiceren doorgaans niet goed, met als gevolg inconsistente data, verspilling van tijd en oplopende kosten.